måndag 6 juli 2009

Tränat

Nu har jag börjat träna Pedro och Eros igen d har ju varit lite si och så med den saken men nu är jag på gång igen.Med Eros så har jag tränat ligg,sitt,fotgående och socialträning.Han tycker det är kul med all träning så nu är det upp till mej hur mycke han lär sej.Har promenerat i Godby med Eros i helgen inte några bekymmer.
Pedro så har jag tränat mycke platsliggning och apport med och de går framåt,i lördags så var vi till stan och jag socialtränade med Pedro fick en liten chock när vi skulle in på zooligan han vägra gå in genom dörren han har aldrig tvekat att gå in någonstans.Det hände en grej i våras som har gjort att Pedro är lite rädd för ingångar just nu tyvärr.Men till slut så gick han in men han var berörd.Alltså åkte jag in till stan på söndagen igen och gick samma runda och upp och ner för olika trappor,Mia tog Olga med sej och hon älskar att knata upp och ner för trappor så hon var Pedros förebild och innan vi åkte hem så var han lugn.
Eshmun mår bättre och bättre han ska få ta bort stygnen nu på fredag,de blir skönt för honom att slippa tratten.
Ha en bra dag!!!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar