söndag 19 juli 2009

Länge sen

De är länge sen jag skrev i bloggen,här har det varit vet.besök med två av hundarna. Bubblah har fixat tassen dom tog blodanalys,rtg, jag ska få svar i morgon. Eshi har fått en kur antibiotika till och i morgon ska han på kontroll igen.
Eshi är mycke piggare nu han pratar och springer på som bara den.Bubblah har blivit lite bättre men hon går på smärtstilllande fortfarande och stark antibiotika + att vi ska duscha tassen flera gånger per dag.

Eros och Pedro har jag inte tränat så mycket me utan varit på promenader och simmat.:)
Men jag har en plan för hundarna i höst,inte så avancerat men men man ska inte ha för höga krav.:)

Min plan till hösten 2009 - våren 2010:
1. Gator ska ner i vikt så att han kan ställas någon gång.(hm, inte lätt)
2.Eshi se till att han håller sej frisk,noga med hans mat.Bara speciall foder!!ställas 2010
3.Olga träna upp hennes fysik och ställa på utställningar
4.Eros träna spår och lydnad, ställa våren:2010
5.Pedro träna spår och sök + lydnad,utställning 2009
6.Tanterna får gå i pension

Vi hörs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar